piątek, 5 października 2012

jesiennie na dworze

Witam po małej przerwie

Zauważyłam, że nie dodałam jeszcze kilku moich robótek

 na początku rameczka w stylu vintage
 pudełeczka na różności



Jakiś czas temu zajęłam się również tworzeniem ksiąg pamiątkowych na różne okazje.







Wczoraj oglądając jednym okiem filmik, a drugim malując cuda udało mi się zrobić taką szafeczkę, która będzie sobie leżała początkowo na moim regale. W zamyśle i częściowo w trakcie tworzenia będę robić jeszcze taką jedną by siostry obok siebie stały. Obecnie myślę nad renowacją stolika z nogami od maszyny do szycia by stały owe szafeczki właśnie na ceramicznym blacie w kuchni.

 a tak na razie wygląda to na mojej komodzie.
Obecnie siedzę w pracy i już nie mogę się doczekać powrotu do domu. Mam wielką ochotę na robienie kolejnej szafeczki, a także prezentu niespodzianki dla mojej kochanej przyjaciółki. W końcu niedługo będzie miała mega remont w domu a ja chcę jej trochę zrobić zdobyczy, co by jej gniazdko było jeszcze przyjemniejsze, a Wam życzę udanego dnia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz