środa, 12 września 2012

Kolejny decoupage :)

Dziś w nocy zbudziła mnie burza. Poranek niestety również nie jest najpiękniejszy, bo całe niebo jest w chmurach, które bardzo nisko wiszą nad miastem. Poza tym wczorajszy ciepły wieczór nie pozostawił po sobie ani odrobiny przyjemnego powietrza. Dziś jest rześko lecz zimnawo i bez ciepłego swetra się nie obejdzie. Miejmy nadzieję, że nie złapie mnie dzisiaj deszcz w drodze powrotnej do domu.


Dla polepszenia nastroju, który swoją drogą, z racji mojej zaawansowanej meteopatii, jest bardzo zbliżony do pogody, czyli smutno-senny, wstawiam Wam zdjęcia kolejnych moich prac.

Na początku zestaw różany, czyli taca idealna na śniadanie do łóżka czy też na kawę, a także wieszak na ubrania wierzchnie, chustecznik i świecznik na tea lighty.






Jeszcze jeden element- szafeczka na klucze z motywem aniołka

 

Dzisiaj zaczęły do mnie spływać moje zamówienia na drewienka do zdobienia. Jeszcze trochę i rozpocznę kolejne projekty. Doszły do mnie także sutaszowe pierdołki, także już niedługo coś Wam z tego pokażę.

Teraz znikam z filiżanką gorącej herbaty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz